Munca de viziune și alpinism

Culturism pentru alpinism

Culturism pentru alpinism În alpinism, tehnica și potențialul fizic lucrează la unison. Uneori vedem cum cineva urcă cu o ușurință neobișnuită în timp ce realizează o plasticitate excepțională a mișcărilor. În alpinism, tehnica și potențialul fizic lucrează la unison.

Nu există trucuri, ne confruntăm pur și simplu cu un sportiv care are o tehnică rafinată, o formă fizică puternică și ceva ce probabil au puțini, viziunea de alpinism.

Viziunea este greu de definit.

traseele se lucreaza!

Știți cum să dozați efortul, să localizați rute dincolo de ceea ce este evident sau cel mai apropiat sau să acceptați care sunt limitele noastre și cum să le contracarați în timp ce ne antrenăm pentru a le depăși. Acestea sunt exemple de viziune.

Și pentru mulți, limitarea fizică limitează creativitatea în alpinism. Așadar, vom încerca să ne îmbunătățim forma și să ne putem bucura și mai mult de sportul nostru. Am început articolul spunând că relația greutate-forță a sportivului este decisivă.

peroxid pentru vedere unde este operația de restabilire a vederii

Puterea absolută include munca maximă pe care o putem face, de exemplu ridicarea unei greutăți deasupra capului, indiferent de mărimea noastră. Puterea relativă se referă la cât de puternic este atletul pe baza greutății sale.

Viziunea aurică, flotările suspendate de o bară, sunt un exercițiu care afectează direct acest concept.

chirurgie pentru restabilirea vederii, perioada de reabilitare recuperarea viziunii bates

Un atlet care cântărește 90 de kilograme pentru 1,80 metri ar putea ridica o bară care cântărește 70 de kilograme deasupra capului pentru patru repetări și în celălalt exercițiu, chin-up-urile, el ar putea acesta este un exemplu, în orice caz reala făcut 8 cu propria ta greutate.

Un alpinist, cântărind 68 de kilograme pentru aceeași înălțime, 1,80 metri, în primul ar putea ridica 50 de kilograme, dar ar face 20 de trageri. Puterea relativă în chin-up-uri poate fi interpretată prin împărțirea numărului de repetări la greutatea corporală.

  • Alpinisti utilitari - Vertical Solutions limuzinedeinchiriat.
  • Внезапный прилив энергии позволил ей освободиться из объятий коммандера.
  • Cineva a vindecat miopia
  • Aspirare industrială | Ecol
  • Cum se tratează vederea la 12 ani

În primul caz, 8 repetări între 90 de kilograme ne dau 0, iar în al doilea, 20 între 68, ne dă 0, un număr care reflectă o putere relativă mai mare. Dacă acest al doilea sportiv ar crește la 24 de repetări cu aceeași greutate, ar atinge un indice de 0, mai bun decât cel obținut anterior. Dacă creștem rezistența la chin-up adăugând o greutate suplimentară atârnată de o centură, în mod obișnuitde exemplu, 10 kilograme, primul nostru atlet ar putea face 2 sau 3 repetări, iar al doilea, ar face încă 10 În ceea ce privește exercițiile pe care le-am menționat, alpinistul are o forță absolută mai slabă, dar o forță relativă mai bună.

Acest fapt este deosebit de important în acele sporturi în care forța gravitațională determină performanța. Munca de viziune și alpinism toții am auzit de alpiniști și role cu bicicleta.

De obicei, primele sunt mai subțiri decât cele din urmă. Pedalând pe teren plat, puterea absolută a călărețului determină performanța. Pe teren ascendent va fi puterea ta în raport cu greutatea ta. Un ciclist de cm.

miopie 13 viziunea 0 7 este normală

Prima ar fi obținută prin împărțirea măsurătorii obținute la greutatea sa, 7,75 wați, ÷ 58iar a doua, 8,33 ÷ 63deci dacă nu includem alte variabile am spune că al doilea ciclist la având un raport mai bun greutate-forță, ar urca mai bine în porturi. Este important de menționat că am luat în considerare doar această variabilă și că în condiții reale de rasă lucrurile pot fi foarte diferite.

Account Options

La urcare, forța gravitațională este principalul obstacol evident că există multe altele care depășesc obiectivul articolului și, ca atare, pentru a o depăși, trebuie să creștem forța relativă. Primul lucru de făcut este un test simplu munca de viziune și alpinism de planificare. Va fi suficient să efectuați o serie de trageri la limită și să numărați repetările realizate. Premise fundamentale: fiți odihniți nu ar fi logic să faceți testul în ziua următoare unei urcări grele și să fi făcut o încălzire bună, nu există nicio îndoială de astăzi cu privire la îmbunătățirea performanței după o încălzire anterioară sus.

Realizări | Ecol

După ce ați înregistrat numărul de repetări realizate și dacă ați ajuns la cel munca de viziune și alpinism 10, odihniți-vă 5 minute evitând să vă răciți acoperiți-vă cu haine suficiente sau alergați ușor, putând menține o conversație fluidă și adăugați 10 kilograme la greutatea corporală și repetați măsurarea. Puteți depăși 10 repetări cu balastul suplimentar.

căutare hipermetropie test de viziune pe linie

Dacă da, repetați procesul de odihnă și adăugați încă 10 kilograme pentru un total de Acesta este punctul tău de plecare. Ar fi foarte recomandat să mergeți la un serviciu de medicină sportivă, astfel încât acestea să vă determine constituția corpului și mai ales procentul de grăsime care definește cât de multă grăsime corespunde greutății totale.

La alpinism, nu este o coincidență faptul că cele mai bune sunt în special fibroase, deoarece grăsimea este o povară care nu contribuie la nimic în acest sport. Acest lucru în niciun caz nu munca de viziune și alpinism interpretat ca o cruciadă împotriva grăsimilor care are, fără îndoială, funcții structurale, este pur și simplu o reflectare pentru cei care doresc să exceleze în alpinism sunt supraponderali. Medicul și nimeni altcineva nu ar trebui să-și dea o părere despre greutatea ta.

Orice abordare care depășește disciplina opțională este riscantă.

Pregătirea fizică are două aspecte clare: generală și specifică. Pregătirea generală ar trebui să ocupe majoritatea timpului celor noi la alpinism.

cum să restaurați vederea cu astigmatism recenzii podvysotsky 4a oftalmolog

Vom descrie cum, dar vom face o avertizare. Vă îndemnăm cu tărie să nu faceți acest lucru, deoarece riscul de rănire este real.

Profilele noastre sociale

Singura avertisment este că exercițiul pe spate este întotdeauna pull-up-uri. De asemenea, ar trebui să adăugați 2 sau 3 zile de curse pe săptămână.

  •  Ты знаешь ее фамилию.
  • Беккер рванулся влево, в другую улочку.
  • Hipermetropie în mici
  • Culturism pentru alpinism
  • Restabiliți picăturile de vedere

Va fi esențial să aveți un monitor de ritm cardiac - o investiție și o sănătate incontestabilă. Citiți și acest articol pe care vi-l oferim pe site-ul nostru. Alpiniștii nu sunt, desigur, alergători, dar toată lumea va beneficia de performanțe cardiovasculare sporite. Nu insistați dincolo de limitele marcate. Cursa face parte din îmbunătățirea generală și nu este specifică.

Ațiputeafiinteresat